Întrebări

CELE MAI FRECVENTE ÎNTREBĂRI

În realitate produsele sunt ca cele din poze?

Deoarece suntem un bazar, aducem produse în mod constant. Produsele existente în magazinul nostru, sunt adăugate pe website. Fiecare comandă este analizată, iar în cazul unui stoc epuizat, veți fi contactat telefonic înainte de a plasa o comandă.

Unde pot vedea bonul meu de vânzare?

Toate facturile pot fi văzute pe email, imediat după finalizarea unei comenzi. De asemenea, pe website, în contul dumneavoastră de utilizator aveți posibilitatea de a vizualiza toate produsele cumpărate.

Cum pot returna un produs?

Fiecare produs achiziționat de la noi beneficiază de un termen de returnare de 14 zile. Produsele trebuie să nu prezinte urme de uzură sau defecțiuni, să fie exact așa cum au fost livrate. În cazul în care constatăm că produsele prezintă urme de uzură sau au fost folosite și deteriorate, returul o să fie anulat. Plata pentru retur este suportată de client.

Veți reaproviziona articolele indicate ca „epuizate?”

Acest aspect depinde de cantitatea de marfă și tipurile de produse pe care reușim să le cumpărăm. De obicei, o mare parte din produsele existente pe website vor fi reaprovizionate.

Unde îmi pot expedia comanda?

Livrările se fac strict către clienți de pe teritoriul României. Nu expediem înafara țării.

Informații

Contactează-ne pentru orice nelămurire